20091207

Jag hade en supertrevlig födelsedag igår :)
Speciellt trevligt hade jag på kvällen när jag fick koppla av i soffan med HannaochAnna och ett supergott té de hade köpt med sig. Dessutom hade Anna bakat. Jag måste säga att jag blev väldigt överraskad och aningen skeptisk. Anna har ju aldrig bakat under de 3,5 åren jag känt henne.  Men jag måste säga att kakan va supergod :D Nästan så jag tror hon fick hjälp av sin mor :D Haha. Så nu får Hanna en konkurrent när det gäller att baka kakor till våra myskvällar :D Jag fick en massa fina saker, presentkort, ringhållare, kokbok (endast med soppor :D ) Vackra ljushållare mm :D
Även idag har jag haft en kanondag! Jag har bara varit hemma och myst hela dagen. Druckit en massa té och haft mina pyjamasbyxor på mig heeela dagen :) Lill*n i magen har hållt igång i stort sett hela dagen. Underbart att bara kunna ligga o mysa i soffan och känna/se hur det buffas och sparkas i magen :D 105 dagar är det kvar till den lill* är beräknad att titta ut, Oh va jag längtar :)
/A

Kommentarer
Postat av: Anna P

Hihihi va bra att kakan gick att äta:D och jag hade ju faktiskt inte tagit hjälp av mamma;P ^^det var en riktigt nice kväll^^

2009-12-07 @ 21:32:06
Postat av: DuochVi

svar: tack så mkt, ja den börjar bli rund och go nu :)

2009-12-19 @ 16:22:36
URL: http://duochvi.blogg.se/
Postat av: Maria

Tack, detsamma! :)

2010-01-24 @ 16:03:26
URL: http://mariamaruska.blogg.se/
Postat av: Yngve

Sv: Rolf Lassgård spelar inte i Beck, utan i Wallander ;) Du syftar nog till Gösta Ekman, som spelade Beck i några av de 10 första Beck-filmerna, de som var baserade på böcker. Jag har ''bara'' sett igenom de 25 senare filmerna, med Peter Haber i huvudrollen, vilket också var planen när projektet först tog sin början i september (http://antipod.blogg.se/2009/september/bekannelse.html) ^_^



Förresten: se till att börja blogga igen! Jag är ju härinne och kikar titt som tätt och blir lika besviken varje gång jag ser att det saknas en uppdatering :(

2010-03-06 @ 13:37:25
URL: http://antipod.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0