20091120

Restaurang och bio med älsklingen idag/ikväll :)
Har haft supermysigt :) Och inte nog med det så har jag fått rosor också :P Love<3
Imorgon blir det julmarknad i Belganet.
Nu sitter jag och myser med en kopp té :) Lill*n i magen ligger med huvudet neråt :P
Och stilla ligger H*n icke.
Sparkar och har sig hela tiden, börjar närma sig revbenen nu, några veckor till sen når livmodern dit.
Jag kan säga så mycket som att jag inte ser fram emot det. H*n har redan fått in några fullträffar på min urinblåsa som gjort riktigt ont :S
Menmen, bara 122 av 280 dagar kvar till h*n tittar ut :)
" Tänk om du kände min längtan.
Tänk om du hörde dom ord av längtan till dig"



/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0