20091001

Snor.
Det är ett märkligt fenomen.
På senaste tiden har jag börjat snora något hemsk, jag kan inte riktigt avgöra om jag bara är förkyld eller om det är allergin som spökar. Jag satsar mina pengar på allegin. Detta hade naturligtvis inte varit något större problem om jag fått använda alla mina kortisonmediciner som jag har för min allergi ( Halleluja ).
Meen, problemet är att nu får jag inte använda dem.
Usch, usch och fy! Detta är min första kortisonfria höst på ja, minst 5 år.
Inget att hurra över direkt.
Jag kan inte sluta förvånas över hur mycket snor det faktiskt får plats i en människa.
Jag vaknar minst 2 ggr per natt för att jag inte kan andas och hela mitt ansikte är fullt med snor. Mysigt, nej.
Och näsdukar har de senaste veckorna blivit några av mina bästa vänner.
Nåväl, jag ska inte klaga. Det hade säkert kunnat vara värre på något sätt.
Igår var vi i Karlskrona. Jag köpte mig ett par underbara vita fodrade höst/vinter stövlar:D
Även en stavmixer och lite annat smått och gott inhandlades.






Och jag har en galen längtan till julen. Jag älskar kylan, ljus, tomtar, pepparkakor
och allt som har med julen och göra :)




/A

Kommentarer
Postat av: Engström

Jaa.. Jag får också lite översvallande känslor av längtan till julen.. Vet inte vad det beror på...

2009-10-01 @ 15:20:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0