20091005

Jag har haft en hemsk natt. Konrad försvann igår morse, Lalle var ute i ovädret och letade hela kvällen igår.
Utan resultat.
Jag gick ut kvar i 8 i morse, va ute över 1 timme och gick runt och letade. Konrad har aldrig varit ute så länge innan. Vilket gjorde att jag blev jätterädd.
Nu, nu äntligen kommer han, tjock, mätt och inte alls blöt!  Jag ska fan säga åt Lalle och gå in och skälla på våra grannar! De borde väl för fan fatta att de inte kan släppa in honom hos sig, och ha honom inne hela natten. Vi blir ju vansinningt oroliga! Det är en sak om vi inte är hemma. Men att släppa in honom när vi är hemma?. Puckona!
Nu har han fått tonfisk och grädde iaf. När han har ätit ska jag tvinga honom till att ligga och mysa med mig i ett par timmar, minst!
/A

Kommentarer
Postat av: Ida

Sv: Nej, har inte skrivit/tänkt fel.. meningen är att så alla sålda samtidigt i paketpris, då kostar det 40:-. Men om man bara vill ha t.ex. hårfärgen så kostar den 10:-, men då får man ju inte köpa dom andra två grejorna =) Sååå, det blir billigare och köpa alla tre!

2009-10-05 @ 19:58:46
URL: http://feliscatus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0