20091017

Lördag.
Lalle är på taket och murar skorstenen och jag har precis lagat middag.
Fläskfile i kantarellsås med egenplockade trattkantareller, potatis, morötter och broccoli blev det :)
Innan idag var jag inne i stan och fikade :) Alltid härligt att träffa Kajsahjärtat :) Och Ida, Irene och Ivo :)
Idag har jag haft ont, riktigt ont. Till och från.
Antagligen så är det de att de "stramar" I ligamenten som livmodern "hänger" i.
I vilket fall gör det jävligt ont. Jag hoppas det går över snart.
och jag hoppas vid allt jag äger och har att allt är bra med den lilla där inne.
På torsdag är det ultaljud och jag börjar bli riktigt nervös.
En nervositet jag tror de flesta känner innan ultaljudet. Man inbillar sig hela tiden att någon är fel.
men det är väl normalt att känna oro.
nåja, only five days to go :)

/A

Kommentarer
Postat av: Martina

Grattis! När är det uträknat?

2009-10-20 @ 14:33:33
Postat av: Annapanna

Martina vem?



Till mars.

2009-10-20 @ 18:47:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0