20100309

Idag har varit en bra dag :)
Jag fullkomligt älskar solen :) Dock har sovit dålig inatt, lill*n har hållt mig vaken :S
Hoppas på mer sömn natten som kommer..
Graviditetshormoner är en roligt grej.
Vi hade precis ätit färdig, jag reser mig upp och börjar plocka undan. Sambon sitter kvar och samtalar med far min som gjort oss sällskap under middagen :) Jag ber min sambo att ge mig min ena orkidé som står i fönstret bakom köksbordet. Han gör detta, jag ger den lite vatten och ber honom ställa tillbaka den. Han gör detta. 1 minut senare kollar jag på den och ser att alla blommor och knoppar är borta- BORTA! Detta är den orkidé som jag har vårdat med alla kärlek jag har. Jag har planterat om det och provat en ny metod för orkideér, nämnligen att de ständigt ska stå i 2 centimeter vatten. Det tog några veckor innan den anpassade sig och det började komma knoppar på den. Men nu  va de flera blommor och knoppar, och jag va så jävla stolt över den. Så mycket att jag va tvungen att skryta för min mor om den igår.
Och vad har klantarslet gjort?
Jo, tydligen så fastade stjälken i taklampan och puckot bara drar, så stjälken går av och fastnar i lampan,
med alla blommor och knoppar!!!
Jag fick sån oerhörd lust att bara gråta och skrika. Men jag höll mig. Nu känner jag mig så nere, känns som att hela livet är förstört bara för att orkidén är det.
Och jag vet att det är ju för fan bara en krukväxt. Men jag hade fan anstängt mig med denna jävla krukväxten och så har han sönder den så ett så oerhört klantigt sätt!! ARRRRRRR!



Nuu sitter jag hör och skrattar åt mig själv när jag läser detta!! :D
Att jag blev så ledsen över en krukväxt.
Dessa förbannade hormoner :D haha!
Dock ska jag faan tvinga honom till att köpa en ny till mig i morgon. Eller nej, 2 nya ska jag ha. Och nya krukor också! Så det så!!
Nu ska jag fortsätta att sörja min stackars orkidé :S










/A

Kommentarer
Postat av: Sanna

Ååh Anna. Jag förstår dig!

2010-03-09 @ 17:50:53
URL: http://iamstarstruck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0