Uppdatering.

Oj! det va länge sedan jag var här inne.
Jag har blivit dålig på att uppdatera bloggen. Oroa er dock icke! För jag är jävlig duktig på att läsa alla andras bloggar :D  Anledningen till att jag sitter här o skriver nu är för att Yngve tyckte att jag skulle göra så. '
Henne skulle jag förresten försöka få till en kopp té ihop med. Hoppas hon bjuder på knäckebröd till  "vink,vink".
Nåja, vad händer i mitt liv då, jo, jag sitter här med stooor mage nu. Längtar vansinnigt mycket tills den är borta och jag sitter med frö´t i famnen istället. 16 dagar kvar till bäst före datum ( jag far min säger ) är det idag :) Dock har jag en stark känsla av att jag kommer få gå över tiden. Jag tror inte frö´t har några som helst planer på att komma ut de närmaste 3 veckorna :S
Och alla "knep" som finns för att få igång förlossning har jag redan testat!
Såå det känns relativt lönlöst att försöka påverka.
Jag har lovat endel att jag kommer skicka ett sms när vi kommit till BB. Om vad det blev- pojke/flicka. Och hur allting gick. Dock ber jag er hålla koll på webbisar-karlskrona också, ty jag kommer säkert glömma bort att skicka till någon stackars sate. Bara googla "webbisar karlskrona" så kommer sidan jag syftar på upp.
Jag kan ju fråga er som läser här inne vad ni tror jag väntar? - Flicka eller pojke syftar jag på då? Andra gissningar uppskattas ej. Och nej Anton, det är ingen hundvalp!
- Jag tror att det är en pojke. Men min magkänsla säger mig att det är en flicka. Anledningen till att jag då tror att det är en pojke är just för att jag inte tror på kvinnors magkänsla.
Jag ska försöka uppdatera lite oftare.





/A

Kommentarer
Postat av: Dom kallar mig Yngve

Både jag och Filip gissar på att du får en flicka. Vi får väl se :)

2010-03-08 @ 17:32:41
URL: http://antipod.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0